Käyttöehdot

1. NIBE POINTS -JÄRJESTELMÄ

NIBE Points -järjestelmän toiminnasta vastaa:

NIBE Energy Systems Oy, Suomi
Y-tunnus 09314276
Juurakkotie 3, 01510 Vantaa

Asiakaspalvelupuhelin: 09 274 69740 arkisin klo 8.00-16.00, puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.

Kaikki tätä järjestelmää tai NIBE Points asiakassuhdetta koskevat tiedustelut, ehdotukset ja huomautukset tehdään NIBE Energy Systems Oy:lle.

2. NIBE POINTS -JÄSENYYS

  • NIBE Points -asiakasohjelman jäseneksi voi liittyä NIBE Energy Systems Oy:n jälleenmyyjinä toimivat asennusliikkeet. Jäsenyys on yrityskohtainen.
  • NIBE Points -jäsenyys on maksuton ja voimassa toistaiseksi.
  • Asiakasohjelman yllä mainitut edellytykset täyttävän yrityksen NIBE Points -jäsenyys alkaa heti NIBEn hyväksyttyä kyseisen asennusliikkeen kanta-asiakasohjelmaansa.
  • Yrityksen on rekisteröitävä yrityksen virallinen nimi, osoite, toimiva sähköpostisosoite, puhelinnumero, Y-tunnus sekä muita jäsenyyteen vaadittavia tietoja. Vain yksi jäsenyys/yritys on mahdollinen.
  • Asiakasohjelman yllä mainitut edellytykset täyttävän yrityksen NIBE Points -jäsenyys alkaa heti NIBEn hyväksyttyä kyseisen asennusliikkeen kanta-asiakasohjelmaansa.
  • Yrityksen on rekisteröitävä yrityksen virallinen nimi, osoite, toimiva sähköpostisosoite, puhelinnumero, Y-tunnus sekä muita jäsenyyteen vaadittavia tietoja. Vain yksi jäsenyys/yritys on mahdollinen.
  • Asiakasohjelmaan rekisteröitynyt yritys on itse vastuussa salasanastaan tai rekisteröimästään sähköpostiosoitteesta. Yrityksen käyttäjätunnuksella tai salasanalla tapahtunut käyttö oletetaan tapahtuneen yrityksen toimesta. Mikäli salasana on hukkunut saat apua NIBEltä uuden salasanan saamiseksi.
  • Rekisteröityessään yritys sitoutuu ottamaan vastaan asiakasohjelmaamme koskevia sähköisiä tiedotteita.
  • NIBE Points -asiakasohjelman asiakasrekisteri on ehdottoman luottamuksellinen eikä sen tietoja luovuteta kolmansille osapuolille.
  • NIBE Energy Systems Oy:llä on oikeus lopettaa asiakasohjelmanjäsenyys mikäli sitä on väärinkäytetty tai oikeita yhteystietoja ei ole ilmoitettu.
  • NIBE Energy Systems Oy ei vastaa yhteistyökumppaneiden tuottamista palveluista ja tuotteista tai niistä aiheutuneista reklamaatioista. Kukin yritys vastaa omista tuotteistaan ja palveluistaan.

3. NIBE POINTS -PISTEET

  • NIBE Points -pisteitä kerryttävät tällä hetkellä NIBE lämpöpumput, sekä muutamat lisätarvikkeet.
  • NIBE Points -asiakasohjelman yritysasiakas saa pisteitä myymiensä ja asentamiensa lämpöpumppujen sekä muutamien lisätarvikkeiden perusteella. Pistemäärät ovat nähtävillä kätevästi rekisteröidyttäsi ohjelmaan. Huomioithan, että mahdolliset tavaroiden palautukset vähentävät pisteitä vastaavasti.
  • Yrityksen nimissä kerättyjä NIBE Pointseja voi käyttää vain yritys.
  • NIBE Points -pisteet ovat voimassa lisäyspäivästä lukien seuraavan kalenterivuoden loppuun. Eli esim. vuonna 2017 lisätyistä lämpöpumpuista tienatut pisteet ovat voimassa vuoden 2018 loppuun asti. Käyttämällä ansaittuja pisteitä pisteet vähenevät. Ostoja tehtäessä pisteet eivät voi mennä miinukselle.
  • NIBE Points -pisteet kertyvät heti yrityksen Points- tilille ainoastaan rekisteröityäsi myymäsi ja asentamasi lämpöpumpun tai lisätarvikkeen, joka on mukana Points-ohjelmassa. Rekisteröinti on tehtävä kahden (2) kuukauden kuluessa ostosta. Asennusliike voi itse seurata Pointspisteitään kätevästi omalla tilillään.
  • NIBE Points -pisteitä ei voi muuttaa rahaksi. Ei myöskään jäsenyyden päättyessä asiakasyrityksen tai NIBE Energy Systems Oy:n toimesta.
  • NIBE Points -asiakasohjelman yritysasiakas voi saada tekemiinsä ostoksiin perustuvien pisteetujen lisäksi tai sijasta esim. hintaan, palveluun tai asiointiin perustuvia muita etuja.

4. NIBE POINTS -ASIAKASREKISTERI

  • NIBE Points -yritysasiakkaan tiedot tallennetaan NIBE Energy Systems Oy:n asiakasrekisteriin. Kertyvien NIBE Points -pisteiden määrittelemiseksi ja markkinoinnin tarkemmaksi kohdentamiseksi asiakasluokittelun avulla yritysasiakkaan tekemät ostokset rekisteröidään tuotekohtaisesti.
  • NIBE Points -yritysasiakas voi kieltää omalta kohdaltaan tietojen tuotekohtaisen rekisteröinnin, jolloin ostot rekisteröidään tuoteryhmäkohtaisesti. Tuotetiedon rekisteröinnin kieltänyt yritysasiakas ei voi hyödyntää tuotetietoa edellyttäviä palveluita tai etuja. Yritysasiakas voi jättää myös myyntinsä rekisteröimättä ja tällöin NIBE Points -asiakkaalle ei voida myöntää myynteihin perustuvia piste-etuja.

5. ASIAKKUUDEN PÄÄTTYMINEN

  • NIBE Points -yritysasiakkuus päättyy yrityksen ilmoittaessa siitä NIBE Energy Systems Oy:lle.
  • Jos NIBE Points -yritysasiakas ei noudata näitä sääntöjä tai ei muutoin enää täytä NIBE Points - asiakkuuden myöntämiselle asetettuja edellytyksiä. NIBE Energy Systems Oy:llä on oikeus irtisanoa NIBE Points -yritysasiakkuus lähettämällä NIBE Points -yritysasiakkaalle irtisanomisilmoitus. Asiakkuus päättyy yhden (1) kuukauden kuluttua irtisanomisilmoituksen tiedoksisaannista.
  • NIBE Energy Systems Oy:llä on oikeus lopettaa NIBE Points -asiakasohjelma ilmoittamalla siitä NIBE Points -yritysasiakkaalle vähintään kolme (3) kuukautta ennen järjestelmän lopettamista.

6. MUUT EHDOT

  • NIBE Points -yritysasiakkaan on ilmoitettava NIBE Energy Systems Oy:lle yhteystietojensa muutoksesta viivytyksettä NIBE Points -asiakasohjelman nettisivulla nibe.fi -osoitteessa tai muutoin kirjallisesti.
  • NIBE Energy Systems Oy:llä on oikeus muuttaa NIBE Points -asiakasohjelman sääntöjä ilmoittamalla siitä NIBE Points -yritysasiakkaalle. Sääntöjen muutos tulee voimaan aikaisintaan yhden (1) kuukauden kuluttua siitä, kun NIBE Points -yritysasiakas on saanut tiedon muutoksesta. Jos yritysasiakas jatkaa ostojensa rekisteröintiä muutoksen voimaantulon jälkeen katsotaan hänen hyväksyneen muuttuneet ehdot.
  • NIBE Energy Systems Oy pidättää itsellään oikeuden muuttaa jäsenehtoja/-hintoja/pistemääriä ilman erillisilmoitusta.
  • NIBE Energy Systems Oy:n näiden sääntöjen mukainen ilmoitus tai lähetys katsotaan asianmukaisesti tehdyksi, kun NIBE Energy Systems Oy on lähettänyt sen NIBE Points - yritysasiakkaan NIBE Energy Systems Oy:lle viimeksi ilmoittamaan posti- tai sähköpostiosoitteeseen. NIBE Points -yritysasiakkaan katsotaan saaneen ilmoituksesta tiedon viimeistään seitsemäntenä päivänä ilmoituksen lähettämisestä.